ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η ΑΝΑΡΡΙΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ

lifehub-anthropos-filosofia-232

 

Η ΑΝΑΡΡΙΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ

 

Συνέχεια του άρθρου ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ;

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Ο αληθινός δάσκαλος πρέπει να φέρεται με αλήθεια και ειλικρίνεια προς όλους και ιδιαίτερα τους ενήλικες αναζητητές. Ο χρόνος του είναι πολύτιμος για να τον ξοδεύει σε κοινωνικές αβρότητες ή στην αποφυγή διατύπωσης κριτικών σχολίων.

Η επίκριση και η επισήμανση των λαθών και των σφαλμάτων δεν αποδεικνύεται πάντοτε χρήσιμη, γιατί μπορεί να προκαλέσει ανταγωνισμό ή δυσπιστία, ή να δημιουργήσει καταπίεση, τρία από τα πλέον ανεπιθύμητα αποτελέσματα της χρήσης της κριτικής ικανότητας.

Με τη διέγερση του ενδιαφέροντος των μαθητών, με τη δημιουργία μίας υποκειμενικής σύνθεσης στην ομάδα που διδάσκει και με την αναρρίπιση της φλόγας της πνευματικής έφεσης, η ομάδα μπορεί να φτάσει στην ορθή διάκριση, όσον αφορά στις συνδυασμένες της ποιότητες κι ανάγκες κι έτσι τα μέλη της θα καταστήσουν περιττή την συνηθισμένη στάση του δασκάλου για την εξεύρεση λαθών.

Εκείνοι που ανήκουν στην ακτίνα της διδασκαλίας θα μάθουν να διδάσκουν καθώς θα διδάσκουν. Δεν υπάρχει πιο ασφαλής μέθοδος, αρκεί να συνοδεύεται από μία βαθιά αγάπη, προσωπική και ταυτόχρονα απρόσωπη, για εκείνους που πρόκειται να διδαχθούν.

Πέρα από οτιδήποτε άλλο πρέπει να τονιστεί η σφραγίδα του ομαδικού πνεύματος, γιατί αυτή είναι η πρώτη έκφραση της αληθινής αγάπης.

Διδάσκοντας παιδιά μέχρι δεκατεσσάρων ετών, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε ότι είναι συναισθηματικά εστιασμένα. Τους είναι αναγκαίο να αισθάνονται και, ορθότατα, να αισθάνονται την ομορφιά, τη δύναμη και τη σοφία. Δεν θα πρέπει ν’ αναμένεται χρήση της λογικής από μέρους τους μέχρι αυτή την ηλικία, ακόμη κι αν παρουσιάζουν ενδείξεις ότι μπορούν να το κάνουν.

Μετά τα δεκατέσσερα και κατά τη διάρκεια της εφηβείας, θα πρέπει ν’ αναπτυχθεί η νοητική τους ανταπόκριση στην αλήθεια και πάνω σ’ αυτή θα πρέπει να στηριχτούν για ν’ αντιμετωπίσουν τα παρουσιαζόμενα προβλήματα.

Επίσης θα πρέπει να γίνει μία απόπειρα για να βρεθεί, κατά προσέγγιση, η θέση του παιδιού στη κλίμακα της εξέλιξης, μελετώντας το υπόβαθρό του, τον φυσικό εξοπλισμό και τα κύρια ενδιαφέροντά του.

Αυτή η έρευνα εδραιώνει μία υποκειμενική επικοινωνία με το παιδί, που είναι πολύ πιο δυναμική στ’ αποτελέσματά της απ’ ότι θα ήταν μία πολύμηνη εντατική χρήση λέξεων, προκειμένου να μεταβιβαστεί μία ιδέα.

 

Συνεχίζεται …

 

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

photo Business Insider

 

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο