ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ ΒΛΑΒΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

Συνέχεια του άρθρου ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Το αληθινό άτομο που βρίσκεται σε κάθε παιδί – επεκτατικό, εξωστρεφές και καλοπροαίρετο, όπως είναι η πλειονότητα των παιδιών στα πρώτα τους χρόνια – στράφηκε προς τα μέσα και κρύφτηκε πίσω από ένα εξωτερικό κέλυφος που επιβλήθηκε από την παράδοση και τη διδασκαλία.

Η βλάβη που γίνεται στα παιδιά, κατά τα εύπλαστα χρόνια, είναι συχνά ανεπανόρθωτη και ευθύνεται για μεγάλο μέρος του πόνου και για τα βάσανα της μετέπειτα ζωής.

Τι μπορεί να γίνει λοιπόν; Ποια θα έπρεπε να είναι η προσπάθεια από μέρους των γονιών και των εκπαιδευτικών;

Πρώτα και πάνω από καθετί, θα πρέπει να γίνει μία προσπάθεια παροχής μίας ατμόσφαιρας, όπου ορισμένες ποιότητες θα μπορέσουν ν’ ανθίσουν και να προβάλουν.

  • Μία ατμόσφαιρα αγάπης, όπου ο φόβος θα έχει αποβληθεί και το παιδί θα αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει λόγος για δειλία, ντροπή ή προφύλαξη και μέσα στην οποία θα δέχεται ευγενική μεταχείριση. Αυτή η ατμόσφαιρα αγάπης δεν είναι μία συγκινησιακή, συναισθηματική μορφή αγάπης, αλλά βασίζεται πάνω σε μία αναγνώριση των δυνατοτήτων του παιδιού ως άτομο, πάνω σε μία αίσθηση αληθινής υπευθυνότητας, ελευθερίας από προκαταλήψεις και φυλετικούς ανταγωνισμούς και, πάνω απ’ όλα, βασίζεται σε μία ευσπλαχνική τρυφερότητα. Αυτή η ευσπλαχνική τρυφερότητα θεμελιώνεται πάνω στην αναγνώριση των δυσκολιών της ζωής, πάνω στην ευαισθησία απέναντι στη συνήθως τρυφερή ανταπόκριση του παιδιού και πάνω σε μία γνώση ότι η αγάπη πάντοτε ανασύρει ό,τι καλύτερο υπάρχει μέσα στο παιδί και στον άνθρωπο.
  • Μία ατμόσφαιρα υπομονής, όπου το παιδί θα μπορεί να γίνει, κανονικά και φυσιολογικά, ένας αναζητητής του φωτός και της γνώσης. Όπου θα είναι σίγουρο ότι πάντα θα το αντιμετωπίζουν με γρήγορη ανταπόκριση σ’ αυτό που αναζητά και με μία προσεκτική απάντηση σ’ όλες τις ερωτήσεις του και δεν θα υπάρχει η αίσθηση της ταχύτητας ή της βιασύνης. Η φύση των περισσότερων παιδιών έχει διαστρεβλωθεί από την ορμή και τη βιασύνη εκείνων με τους οποίους αναγκαστικά σχετίζεται.

Το πρότυπο των αξιών τους παραποιείται από την ανυπομονησία που τους επιδείχνεται από το περιβάλλον τους. Η ανυπομονησία αυτή σπέρνει μέσα τους, τους σπόρους του ερεθισμού κι από αυτόν τον ερεθισμό καταστρέφονται πολλές ζωές.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.