ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΘΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ

 

Συνέχεια του άρθρου ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΑ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Ο παράγοντας του χρόνου (απ’ τη σκοπιά της τωρινής επίτευξης και του δυνατού στόχου στην άμεση ζωή) θα εξετάζεται προσεκτικά και, με τον τρόπο αυτό, δεν θα γίνεται καμία χαμένη κίνηση.

Το αγόρι ή το κορίτσι θ’ αντιμετωπίζονται με βοήθεια γεμάτη κατανόηση και με την ανάλυση, αλλά όχι με άγνοια και επίκριση. Θα προφυλάσσονται και δεν θα τιμωρούνται. Θ’ αναγνωρίζονται αποκρυφιστικά κι έτσι δεν θα συνιστούν πρόβλημα.

Θα σας είναι προφανές ότι θα πρέπει να περάσει πολύς καιρός προτού μία τέτοια κατάσταση πραγμάτων μπορέσει να γίνει εφικτή. Τα πρώτα πειράματα πάνω σ’ αυτή τη γραμμή θα γίνουν κατορθωτά μόνο σε μικρά σχολεία ειδικά επιλεγμένων παιδιών με επιλεγμένο κι εκπαιδευμένο διδακτικό προσωπικό, προσεκτικά έτοιμο να πειραματιστεί.

Μόνο με την επίδειξη του πλεονεκτήματος των παραπάνω μεθόδων μελέτης κι εκγύμνασης των παιδιών, θα πειστούν οι εθνικές εκπαιδευτικές αρχές για το φως που μπορούν να ρίξουν πάνω στο πρόβλημα αυτοί οι τρόποι προσέγγισης του λεπτεπίλεπτου έργου της προσαρμογής του ανθρώπινου πλάσματος στη ζωή.

Την ίδια στιγμή είναι ουσιώδες να διατηρήσουν τα σχολεία αυτά, όσο μπορούν μεγαλύτερο μέρος από το συνηθισμένο απαιτούμενο μαθητικό πρόγραμμα, ώστε να μπορούν να επιδείχνουν την επάρκειά τους συγκρινόμενα με άλλα αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά συστήματα.

Η δυσκολία με την πλειονότητα των προηγούμενων προσπαθειών να επιβάλλουν κάποια μορφή εκπαίδευσης της νέας εποχής πάνω στο σύγχρονο παιδί, είχε διπλή φύση:

Πρώτον, δεν υπήρξε κανένας συμβιβασμός μεταξύ της τωρινής μορφής εκπαίδευσης και του επιθυμητού ιδεώδους. Δεν έγινε καμία επιστημονική γεφύρωση και καμία απόπειρα να συσχετιστούν οι καλύτερες από τις σημερινές μεθόδους με μερικές από τις καταλληλότερες, που είναι ενσωματωμένες στο νέο όραμα.

Δεύτερον, οι νέες μέθοδοι μπορούν να δοκιμαστούν με επιτυχία μόνο μέσω προσεκτικά επιλεγμένων παιδιών. Τα παιδιά αυτά πρέπει να παρακολουθούνται από τη βρεφική ηλικία, οι γονείς τους πρέπει να είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν στο έργο της παροχής ορθών συνθηκών από νωρίς και οι ζωές τους πρέπει να μελετηθούν σύμφωνα με τις γραμμές που προτάθηκαν προηγουμένως.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.