ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ (ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΜΑΚΡΟΘΕΝ)

Εκκίνηση Μαθημάτων Κρίγια Γιόγκα και Μαθημάτων Ράτζα και Κουνταλίνη Γιόγκα με πρώτο μάθημα την Δευτέρα το απόγευμα 5-10-2015.

Συγκεκριμένα στις 6.30 μ.μ. θα ξεκινά η Κρίγια Γιόγκα (είναι τέσσερα μαθήματα το μήνα, τέσσερις Δευτέρες το μήνα) και στις 8.00 μ.μ. θα ξεκινά η Ράτζα και Κουνταλίνη Γιόγκα (δύο μαθήματα το μήνα, δείτε τις θεματολογίες και τις ημερομηνίες των μαθημάτων στο πρόγραμμα που σας επισυνάπτεται).

Επίσης δύο Σάββατα το μήνα και ώρες 8.15 μ.μ. με 9.45 μ.μ. διεξάγονται εναλλάξ Μαθήματα Εσωτερικής Θεραπευτικής και Εσωτερικής Μύησης (δείτε τα θέματα των μαθημάτων και τις αντίστοιχες ημερομηνίες του πρώτου τετραμήνου).

Τέλος πραγματοποιούνται Ελεύθερες Μεταφυσικές Ομιλίες-Διαλέξεις μία Κυριακή κάθε μήνα (δείτε τα θέματα των ομιλιών και τις ημερομηνίες του πρώτου τριμήνου).

Σημείωση: Κατόπιν απόφασής μας της 26-9-2015, για το σχολικό έτος 2015-2016, αναφορικά με τους μαθητές που έχουν αντικειμενική αδυναμία άμεσης και αυτοπρόσωπης παρακολούθησης των μαθημάτων, εφόσον είναι εγγεγραμμένοι και τακτοποιημένοι σ’ αυτά κι εφόσον το αιτηθούν, λαμβάνεται κατ’ εξαίρεση μέριμνα για ψηφιακή εγγραφή των μαθημάτων που δεν μπόρεσαν να παραστούν και η προώθησή τους.

Επισυνάπτονται τα ενημερωτικά έντυπα και οι αιτήσεις εγγραφής.

ΡΑΤΖΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2015-2016

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΙΛΙΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΕΣΩ-ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΥΗΣΗΣ

 

ΟΜΑΚΟΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΙΑΜΠΑΣ

Ο Ηλίας Λ. Κατσιάμπας γεννήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 1965 στα Τρίκαλα Θεσσαλίας, όπου μεγάλωσε και διαμένει σήμερα. Είναι πτυχιούχος φυσικής αγωγής (ΤΕΦΑΑ), έχει δημοσιογραφική θητεία είκοσι δύο ετών και είναι συγγραφέας και εκδότης 15 φιλοσοφικών έργων. Έχει νυμφευτεί με την Σοφία Α. Σκουμή με την οποία έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, τον Λάμπρο και την Μαρία.

Από νεαρότατη ηλικία εκδήλωσε έντονες εσωτερικές ανησυχίες γύρω από την αναζήτηση της ουσίας των πραγμάτων, του αληθινού νοήματος της ζωής. Ερεύνησε πολλά φιλοσοφικά συστήματα, μελέτησε όγκους βιβλίων Εσωτερισμού κάθε είδους, εποχής και χώρας, μέχρις ότου γνώρισε τον Έλληνα Δάσκαλο του Εσωτερισμού Νικόλαο Α. Μαργιωρή (1913-1993, www.omakoio.gr), στο πνευματικό έργο του οποίου διείδε την ουσιαστική Γνώση, την υπέρτατη εμπράγματη αλήθεια. Έγινε μαθητής του και συμπορεύτηκε στενά μαζί του από το 1983 μέχρι το φυσικό του τέλος στις 6 Μαΐου του 1993.

Μεταξύ άλλων διδάχθηκε την αμιγή Ράτζα Γιόγκα και εκπαιδεύτηκε σε πλήθος άλλες εσωτερικές γνώσεις σε ποικίλα θέματα (Εσωτερικής Φιλοσοφίας, Εσωτερικής Θεολογίας, Μυστικισμού, Αστρολογίας – Αστροσοφίας, Υπνωτισμού – Ορθοψυχισμού, Επιστημονικού Πνευματισμού, Εσωτερικής Θεραπευτικής κ.λ.π.) ανεβαίνοντας βαθμιαία τα σκαλοπάτια της πνευματικής του εξέλιξης.

Η πύρινη και ακατάβλητη έφεση και θέληση του συγγραφέα για τα Επέκεινα, σε συνδυασμό με την επί μία σχεδόν δεκαετία εκπαίδευση, μαθητεία και άμεση στενή σχέση με το Δάσκαλό του Νικόλαο Α. Μαργιωρή συνετέλεσαν τα μέγιστα στο σταδιακό σχηματισμό μιας ολοκληρωμένης, ξεκάθαρης βιωματικής αντίληψης – άποψής του για όλο το κύκλωμα της Μεταφυσικής και των πρακτικών του διαλογισμού και του μυστικισμού.

Στις 18 Ιανουαρίου του 1992 με την πλήρη παρότρυνση, τις οδηγίες και την παρουσία – εγκαινίαση από τον Δάσκαλό του ίδρυσε το Ομακοείο Τρικάλων, εκπαιδευτικό – πνευματικό κέντρο, όπου διδάσκονται μέχρι σήμερα όλα τα συστήματα της Γιόγκα (Μάντραμ, Κρίγια, Ράτζα, Κάρμα, Γκνάνι, Μπάκτι, Κουνταλίνη, Σαχάγια, Ατμοϋγροποίηση-Αδυνάτισμα και Παιδική Γιόγκα), Εσωτερική Φιλοσοφία, Εναλλακτική και Εσωτερική Θεραπευτική και γενικότερα Εσωτερισμός (Αποκρυφολογία και Μυστικισμός).

Από το 1999 δραστηριοποιήθηκε και στην Θεσσαλονίκη υπό τον διακριτικό τίτλο Ομακοείο Θεσσαλονίκης.

Τον Ιούλιο του 2012 μαζί με συνεργάτες και μαθητές του ίδρυσε το Σωματείο «Ακαδημία Γιόγκα Νικολάου Μαργιωρή – Ομακοείο» προς απότιση φόρου τιμής στον Δάσκαλό του Ν. Μαργιωρή και πληρέστερη αξιοποίηση του φιλοσοφικού και πρακτικού του έργου.

Πρεσβεύει και επισημαίνει την ύψιστη ανάγκη ευρείας διδασκαλίας της Εσωτερικής Παιδείας (Εσωστρέφειας – Γνώθι Σεαυτόν) για την δημιουργία υγιών και ισορροπημένων νοών και ενός αληθινά Νέου Πνευματικού Ανθρώπου με αυτογνωσία, αυτοδυναμία, αυτονομία, διευρυμένο Νου, διάθεση προσφοράς, απαλλαγμένου από υλιστικές μικρότητες και απωθημένα, κατάλληλου να συνταιριάξει και ν’ ανταποκριθεί καλύτερα στα δεδομένα της σύγχρονης πραγματικότητας όπως και κάθε μελλοντικής εποχής της Ανθρωπότητας.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.