ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η ΕΦΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

 

Συνέχεια του άρθρου ΕΝΣΤΙΚΤΑ, ΟΙ ΕΜΦΥΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Αν αληθεύει ότι υπάρχουν επτά κύριοι τύποι ενέργειας, που χαρακτηρίζουν όλες τις μορφές, και ότι αυτοί, με τη σειρά τους, υποδιαιρούνται σε σαράντα εννέα τύπους εμποτισμένης με ποιότητα ενέργειας, η πολυπλοκότητα του θέματος φαίνεται καθαρά.

Αν αληθεύει ότι, όλες αυτές οι διακριτικές ενέργειες επιδρούν συνεχώς πάνω στην ενέργεια – ουσία (πνεύμα – ύλη), δημιουργώντας «τις μυριάδες των μορφών», που συνθέτουν τη μορφή του Θεού, και ότι κάθε παιδί είναι η μικροσκοπική εκπροσώπηση του Μακρόκοσμου, το μέγεθος του προβλήματος γίνεται ολοφάνερο.

Πρέπει συνέχεια να θυμόμαστε ότι ζούμε στον κόσμο της πλάνης –μίας πλάνης παροδικής– που κάποια μέρα θα εξαφανιστεί, παίρνοντας μαζί της την πλάνη της εμφάνισης, την πλάνη της χωριστικότητας και την πλάνη της διακριτικής ταυτότητας ( εκείνης της πλάνης που μας κάνει να λέμε: Εγώ είμαι).

Ο εκπαιδευτής του μέλλοντος θ’ αρχίζει την υπηρεσία του προς το παιδί με την αναγνώριση αυτής της εφήμερης παρανόησης της ψυχής και θ’ ασχολείται κυρίως με την όψη του νου κι όχι με την επιβολή τόσης πολλής πληροφοριακής γνώσης.

Σήμερα οι γονείς και οι κηδεμόνες του παιδιού ξοδεύουν πολύ από το χρόνο τους απαντώντας ή υπεκφεύγοντας ερωτήσεις, που τους έχουν τεθεί από την αφυπνιζόμενη συνείδηση του παιδιού. Στο μέλλον η κατάσταση αυτή θ’ αντιστραφεί.

Οι γονείς θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις της αναδυόμενης νοημοσύνης του παιδιού, ρωτώντας πάντοτε το παιδί: Γιατί το ρωτάς αυτό; Είναι έτσι λοιπόν; Kατ’ αυτό τον τρόπο θα  μεταφέρουν την ευθύνη για την απάντηση στο παιδί, ενσταλάζοντας ,ταυτόχρονα, στο νου του παιδιού την αμυδρή απάντηση της ερώτησης.

Αυτή η διαδικασία θ’ αρχίζει στον πέμπτο χρόνο της ζωής του παιδιού. Η ερευνητική νοημοσύνη (που είναι το ίδιο το παιδί) θα κατευθύνεται δυναμικά από το δάσκαλο προς την κατάσταση εσωστρεφούς έρευνας κι όχι προς μία εξωτερική απαίτηση γι’ απάντηση, η οποία μπορεί ν’ απομνημονευθεί και στηρίζεται στην αυθεντία του γηραιότερου.

 

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

photo tharrosnews

 

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image