ΕΣΩΤΕΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ

ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΒΟΛΩΝ

lifehub-esotera-psychologia-22

 

ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΒΟΛΩΝ

 

Οι διδάσκαλοι της φυλής χρησιμοποίησαν πάντα το συμβολισμό της φυσικής διαδικασίας για να απεικονίσουν και να διευκρινίσουν τις πνευματικές αλήθειες που πρέπει να ενσωματωθούν στη συνειδησιακή ανάπτυξη της φυλής. Έτσι η οικογενειακή μονάδα είναι το σύμβολο της Ιεραρχίας στη γη γιατί μέσα από τη σεξουαλική σχέση με τη φυσική γέννηση η απέραντη ιεραρχία των ψυχών μπορεί να πετύχει φυσική εκδήλωση και να κατακτήσει την πνευματική τελείωση στους τρεις κόσμους της ανθρώπινης εξέλιξης.

Ωστόσο, η υπερβολική έμφαση και το παθολογικό ενδιαφέρον στο σεξουαλικό συμβολισμό πρέπει να τονιστεί ότι οφείλεται στα διάφορα στάδια της διαδικασίας της μεταφοράς των ενεργειών, δεδομένου ότι οι κατώτερες ενέργειες μεταφέρονται πρώτα στο ηλιακό πλέγμα κι έπειτα στο κέντρο λαιμού διαμέσου του κέντρου καρδιάς.

Επίσης η συμβολική αναπαράσταση των φάσεων της ένωσης των τριών όψεων (εμφάνιση – ποιότητα – σκοπός ή ζωή), που χαρακτηρίζει την εξελικτική πορεία του ανθρώπου, μπορεί να απεικονιστεί ως εξής :

 


χωρίς τίτλο

 

Θα πρέπει ακόμη να σημειωθεί ότι η Ιεραρχία σαν σύνολο χαρακτηρίζεται από το σύμβολο ο…ο.ο, ο Νέος Όμιλος Υπηρετών του Κόσμου από το σύμβολο ο.ο…ο. Αναφορικά με την ευθυγράμμιση ο ζηλωτής χαρακτηρίζεται από το σύμβολο  ..., ή την τριπλότητα, ο μαθητής από το φ ή την αναγνωρισμένη δυαδικότητα και ο μυημένος από το Θ ή την ενότητα. Τέλος η υπανάπτυκτη ανθρωπότητα χαρακτηρίζεται από το σύμβολο θ  όπου εικονίζεται ο χωρισμός της ανώτερης φύσης από την κατώτερη. Στην περίπτωση του μαθητή το σύμβολο απεικονίζει την <<εγκάρσια ατραπό>> ή την στενή σαν κόψη ξυραφιού ατραπό μεταξύ των ζευγών των αντιθέτων η οποία και σχηματίζει την ανταχκάρανα.

Επιπλέον ο μαθητής πρέπει να συλλάβει την εσωτερική σημασία του τριγώνου και του τετραγώνου. Μέχρι τώρα τα σύμβολα αυτά απεικόνιζαν την τριπλή ψυχή ή την πνευματική Τριάδα και την τετραπλή προσωπικότητα. Η σημασία όμως στην οποία πρέπει να οδηγηθεί είναι ως προς το τρίγωνο :

Α) το άσραμ,

Β) η ψυχή στο πεδίο της και

Γ) ο μαθητής στο φυσικό πεδίο.

Ενώ το τετράγωνο αντιπροσωπεύει την ανθρωπότητα, <<την πόλιν η οποία τετράγωνος κείται>>.

 

Συνεχίζεται …….

 

Π. Κ.

ΣΤΕΡΩΠΙΣ

 

Πηγές

Λεξικό Κοινωνικών Επιστημών, Τόμος 3, Unesco (1972)

  1. E. Cassiser, Essay on Men, Yale University Press (1941
  2. A. Bailey, The Dentiny of the Nations, Lucis Press (1974)
  3. A. Bailey, The Rays and the Initiations, Lucis Press (1976)
  4. A. Bailey, The Light of the Soul, Lucis Press (19784)
  5. A. Bailey, Discipleship in the New Age, Vol. 1, Lucis Press (1972)
  6. A. Bailey, Esoteric Psychology, Vol. 1, Lucis Press (1975)
  7. A. Bailey, Glamour A World Problem, Lucis Press (1971)
  8. A. Bailey, Education in the New Age, Vol. 1, Lucis Press (1974)
  9. A. Bailey, A Treatise on Cosmic Fire, Lucis Press (1973)

photo bizcoachonline

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Lifehub

Το LifeHub είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης, πληροφόρησης, δικτύωσης και συνεργασίας με ανθρώπους που ενδιαφέρονται και αγαπούν το χώρο της ολιστικής θεραπευτικής. Μέσα από το LifeHub μπορείτε να επικοινωνήσετε τις ιδέες σας, να αντλήσετε πληροφόρηση από καταξιωμένους συνεργάτες στο χώρο, να βρείτε καλές πρακτικές για την καθημερινή σας ζωή, να εμπνευστείτε από ιστορίες επιτυχίας ή αποτυχίας, να γνωρίσετε ανθρώπους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, να παρευρεθείτε σε διάφορες εκδηλώσεις και σεμινάρια. Απολαύστε μια πηγή πλούσια σε πληροφορίες και άρθρα!

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο