ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ

 

Συνέχεια του άρθρου ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΨΥΧΗ;

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ

Η ιδιότητα της συγκεκριμένης γνώσης με την οποία ο άνθρωπος γίνεται ικανός να συγκεκριμενοποιεί τις αντιλήψεις του κι έτσι να δομεί μορφές – σκέψεις μέσω των οποίων θα υλοποιεί τα οράματά του και τα όνειρά του και θα δίνει στις ιδέες του υπόσταση. Αυτό το πετυχαίνει με τη χρήση του κατώτερου συγκεκριμένου νου.

Το αληθινό έργο της εκπαίδευσης είναι να εκγυμνάσει τον κατώτερο άνθρωπο στην ορθή διάκριση και στην αληθινή ευαισθησία στο όραμα, έτσι ώστε να δομεί αληθινά για το σκοπό της ψυχής του και να παράγει πάνω στη γη εκείνο που θ’ αποτελεί τη συνεισφορά του στο όλο.

Εδώ ακριβώς πρέπει ν’ αρχίζει το έργο της σύγχρονης εκπαίδευσης. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να εκγυμναστεί το παιδί στην ορθή χρήση της διακριτικής ικανότητας και στη δύναμη της εκλογής και του κατευθυντήριου σκοπού. Πρέπει να οδηγηθεί σε μία πιο πραγματική κατανόηση του υποκείμενου σκοπού της ύπαρξης και να οδηγηθεί να εργάζεται με σοφία στο πεδίο της δημιουργικής δραστηριότητας.

Έτσι θα μπορέσει ν’ αποδεσμευτεί από τον έλεγχο της κατώτερης φύσης του.

Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ

Η ιδιότητα της αφοσίωσης είναι η επόμενη που πρέπει να εξεταστεί.

Η αφοσίωση προκύπτει κι αποτελεί τον καρπό της έλλειψης ικανοποίησης μαζί με τη χρήση της ικανότητας για εκλογή. Σύμφωνα με την έκταση της δυσαρέσκειας του ανθρώπου και της δύναμής του να βλέπει καθαρά, ο άνθρωπος περνά από ένα σημείο πρόσκαιρης ικανοποίησης  σ’ ένα άλλο, εκδηλώνοντας κάθε φορά την αφοσίωσή του σε μία επιθυμία, σ’ ένα ιδανικό ή σ’ ένα όραμα, ωσότου τελικά ενωθεί με το ιδανικό, που αποτελεί το ανώτερο δυνατό για τον άνθρωπο.

Αυτό πρώτ’ απ’ όλα είναι η ψυχή κι ύστερα η Υπερψυχή ή ο Θεός.

Οι εκπαιδευτές λοιπόν, αντιμετωπίζουν την ευκαιρία ν’ ασχοληθούν, με νοημοσύνη, με τον έμφυτο ιδεαλισμό, που βρίσκεται σε κάθε παιδί και να προωθήσουν τα νιάτα του κόσμου από τον έναν πραγματοποιημένο σκοπό στον άλλον. Αλλ’ αυτό πρέπει να το κάνουν από τη σκοπιά του απώτερου αντικειμενικού σκοπού της ψυχής κι όχι από τη σκοπιά ενός ιδιαίτερου πρότυπου εθνικής εκπαίδευσης.

Αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο, γιατί θα σημαδέψει τη μετατόπιση της προσοχής από τα επουσιώδη στα ουσιώδη.

 

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

photo change.org

 

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image