ΕΣΩΤΕΡΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΥΗΣΗ

 

Συνέχεια του άρθρου ΝΟΜΟΣ Χ, ΕΣΩΤΕΡΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

 

ΝΟΜΟΣ 10 ( 6.700 – 678 ΑΓΓ.)

Η επόμενη φάση λέει: Ανταποκρίσου εσύ που Αναστήθηκες, στην κλίση που φθάνει μέσα στην σφαίρα των υποχρεώσεων. Σε ποιους αναφέρεται η φράση αυτή; Ποιος έχει αναστηθεί; Ποιος δεν δέχεται καμία επίδραση από την μορφική όψη; Ούτε καν από την ψυχή; Ένας μυημένος της τέταρτης μύησης. Η φράση αυτή αφορά και μυημένους, αλλά και μαθητές που έχουν αναπτύξει την αποκρυφιστική υπακοή, ήτοι την υπακοή προς την ψυχή τους, αλλά και την ικανότητα ανταπόκρισης στο όποιο κάλεσμά της, εντούτοις, άλλη η αποστολή ενός μυημένου τετάρτου βαθμού και άλλη ενός μαθητή.

Ο μυημένος εμπλέκεται σε τέσσερεις σφαίρες υποχρεώσεων που καλύπτονται από τέσσερεις λέξεις, ήτοι: ένστικτο, καθήκον, ντάρμα, υποχρέωση. Η κατανόηση της σημασίας των λέξεων οδηγεί στην ορθή δράση.

Σφαίρα του ενστίκτου

Αναφέρεται στην εκπλήρωση του ζωώδους ενστίκτου των υποχρεώσεων που λαμβάνει το άτομο, ακόμα και χωρίς αληθινή κατανόηση π.χ. ενστικτώδης φροντίδα της μητέρας προς το παιδί, της σχέσης άνδρα – γυναίκας κ.λ.π. Αυτή η ενστικτώδης λειτουργία του δούναι και λαβείν αντικαθίσταται από την σφαίρα του καθήκοντος.

Σφαίρα καθήκοντος

Η κλίση αυτή έρχεται από μια πιο ανθρώπινη περιοχή συνείδησης και όχι από το ένστικτο. Η επιρροή αυτής της σφαίρας παρασύρει όλους τους ανθρώπους και απαιτεί απ’ αυτούς, μέσα από σειρά ενσαρκώσεων, ν’ αναπτύξουν την αυστηρή εκπλήρωση του καθήκοντος. Η εκτέλεση του καθήκοντος αποδεικνύει ένα αυξανόμενο έλεγχο της ψυχής. Η εκπλήρωση του καθήκοντος, η αίσθηση της ευθύνης και η επιθυμία για υπηρεσία είναι οι τρεις όψεις της μαθητείας στα πρώτα βήματα. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η εκπλήρωση του καθήκοντος όσο σκληρό και αν φαίνεται, έστω και αν κάποιες φορές αισθανόμαστε να μας κρατά αλυσοδεμένους στη μονοτονία, εντούτοις, είναι μια επιστημονική μέθοδος που μας οδηγεί στο τέλος το Άσραμ του Διδασκάλου.

Σφαίρα του Ντάρμα

Είναι εκείνη κατά την οποία ο μαθητής αναγνωρίζει για πρώτη φορά με διαύγεια τον ρόλο του στην πορεία των γεγονότων του κόσμου και την συμμετοχή του στην παγκόσμια ανάπτυξη π.χ. ο μαθητής δεν μένει απλός παρατηρητής στις σφαγές αμάχων, στην εκμετάλλευση, στην φτώχεια, στην καταπίεση κ.λ.π. Όταν αρχίζει να δρα για την λύση των προβλημάτων της ανθρωπότητας και του Πλανήτη, τότε αρχίζει το ομαδικό έργο όπως το εννοούν οι Διδάσκαλοι.

Το ντάρμα είναι η όψη εκείνη του κάρμα που εκδηλώνεται σε κάθε ιδιαίτερο κοσμικό κύκλο και είναι αυτό που πρέπει να εκπληρώσουμε, να μετουσιώσουμε, να αναπροσανατολίσουμε, να εκφράσουμε σε κάθε ενσάρκωση ή κοσμικό κύκλο. Κάτω από την σφαίρα του ντάρμα αναλαμβάνει ο μαθητής το σωστό ρόλο, τη σωστή θέση και δράση, ώστε να διαλυθεί το συγκεκριμένο κάρμα του κόσμου.

Η ενστικτώδης υπηρεσία, η εκπλήρωση των καθηκόντων και η συμμετοχή στο ομαδικό ντάρμα, συγχωνεύονται στην συνείδηση και γίνονται μια μεγάλη πράξη ζωντανής και πιστής υπηρεσίας, οπότε ξεφεύγει το άτομο από την ατραπό της δοκιμασίας και εισέρχεται στην ατραπό της Μαθητείας και αυτό συμβαίνει, διότι η ενστικτώδης ζωή έχει εξελιχθεί σε νοήμονα εφαρμογή, το καθήκον σε υπεύθυνη αγάπη και το ντάρμα σε θέληση που εκφράζεται και μέσω του σχεδίου.

Τώρα ο μαθητής εισέρχεται στην τέταρτη σφαίρα της υποχρέωσης, που διευθύνει τις αντιδράσεις του σε δύο φάσεις της ζωής του.

  • Στο Άσραμ που κυβερνάται από το Σχέδιο. Έχει πλέον αναγνωρίσει ότι η μεγαλύτερη του υποχρέωση είναι να εκφραστεί το σχέδιο εξωτερικά και εσωτερικά. Στο Άσραμ η ψυχή δεν ελέγχει την προσωπικότητα, αλλά βαθμιαία τον έλεγχο τον παίρνει η Πνευματική Τριάδα.
  • Στην Σαμπάλα, όπου αναγνωρίζεται ο Σκοπός του Σανάτ Κουμάρα, όπου αρχίζει να έχει σημασία και έννοια για τον μυημένο, ανάλογα με  το σημείο εξέλιξής του. Τον έλεγχο στη Σαμπάλα τον έχει η Μονάδα.

Ο Νόμος συνεχίζει: “Αναγνώρισε την κλήση που προβάλλει από το Άσραμ ή από την Αίθουσα του Συμβουλίου, όπου αναμένει αυτός, ούτος ο Κύριος της Ζωής”. Η πρόταση μας φέρνει στο θέμα της επίκλησης και εφέλκυσης. Εδώ ζητείται από την ανθρωπότητα.

  1. Να αναγνωρίσει την Ιεραρχία και Κύριο της Ζωής τον Σανάτ Κουμάρα και
  2. Μέσω της επίκλησης, να ζητήσει από τις θείες Υπάρξεις να στρέψουν το βλέμμα τους και να διαχύσουν στην ανθρωπότητα την ενέργειά τους.

Διότι χωρίς την επίκληση της ανθρωπότητας, αυτοί δεν μπορούν να βοηθήσουν τα εξελικτικά βήματα της ανθρωπότητας και των υπανθρώπινων βασιλείων. Οι θείες υπάρξεις δεν μπορούν να βοηθήσουν, εάν εμείς δεν καθαρίσουμε τα κανάλια επαφής από πλάνες και θυμαπάτες. Για να επιτευχθεί αυτό, χρειάζεται επιτηδειότητα στην πράξη και μια καρδιά γεμάτη κατανόηση και αγάπη.

Είναι σημαντικό να γνωρίζει ο μαθητής την θέση που κατέχει στο εξελικτικό στάδιο, διαφορετικά θα ερμηνεύσει την όποια κλίση λαμβάνει λανθασμένα. Είναι πολύ σύνηθες για τους ανθρώπους να ερμηνεύσουν κλίσεις και μηνύματα που ακούνε ή δέχονται σαν προερχόμενα από κάποια ανώτερη και υψηλή πηγή, ενώ το πιο σύνηθες είναι ν’ ακούν αυτό που εκπορεύεται από το δικό τους υποσυνείδητο, από την δική τους ψυχή ή από κάποιο δάσκαλο και όχι Διδάσκαλο που επιχειρεί να τους βοηθήσει. Η κλίση που αναφέρεται εδώ, προέρχεται από τις πιο ανώτερες πηγές.

Συνεχίζεται ………

 

Ε.ΦΙ.Μ – “Αλίκη Μπέιλη”

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Lifehub

Το LifeHub είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης, πληροφόρησης, δικτύωσης και συνεργασίας με ανθρώπους που ενδιαφέρονται και αγαπούν το χώρο της ολιστικής θεραπευτικής. Μέσα από το LifeHub μπορείτε να επικοινωνήσετε τις ιδέες σας, να αντλήσετε πληροφόρηση από καταξιωμένους συνεργάτες στο χώρο, να βρείτε καλές πρακτικές για την καθημερινή σας ζωή, να εμπνευστείτε από ιστορίες επιτυχίας ή αποτυχίας, να γνωρίσετε ανθρώπους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, να παρευρεθείτε σε διάφορες εκδηλώσεις και σεμινάρια. Απολαύστε μια πηγή πλούσια σε πληροφορίες και άρθρα!

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.