ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΠΡΩΙΝΟ;

 

Σχεδόν το σύνολο των διατροφολόγων τονίζει τη σημασία του γερού πρωινού, δηλαδή του γεύματος που καταναλώνεται ως πρώτο της ημέρας που ξεκινά (συνήθως μεταξύ 07.00 και 10.00).

Με το που ξυπνάει ο εγκέφαλος και το υπόλοιπο σώμα απαιτεί γλυκόζη. Για το λόγο αυτό αυξάνεται η ευαισθησία των κυττάρων στην ινσουλίνη («ακούνε» το σήμα πιο καθαρά) και το σώμα παράλληλα καθαρίζεται (βλέπε γλώσσα γεμάτη βλέννα, πρωινή αφόδευση κλπ) για να λάβει νέα τροφή για τη μέρα που ξεκινά.

Αν ΔΕΝ πάρεις πρωινό και καταφύγεις στο κλασικό «ελληνικό πρωινό» δηλαδή στον παραδοσιακό φραπέ με τσιγάρο, το σώμα θα βρει τη γλυκόζη που θέλει μέσω του μηχανισμού διάσπασης του γλυκογόνου των μυών και του ήπατος. Αυτό για να γίνει, χρειάζεται η παραγωγή γλυκαγόνης από το πάγκρεας και ορμονών του στρες από τα επινεφρίδια (αδρεναλίνη και κορτιζόλη). Όταν αυτό γίνεται συνεχώς, οι ορμόνες του στρες είναι για μεγάλο χρονικό διάστημα σε υψηλά επίπεδα (ενώ ο οργανισμός τις διαθέτει μόνο για βραχύχρονες στρεσογόνες καταστάσεις κάτι σαν το «νίτρο» των αγωνιστικών) τότε περί τα μέσα της ημέρας (περίπου κατά τις 15.00 με 16.00) μπαίνει σε κατάσταση συναγερμού (αφού οι καφέδες έχουν γίνει 4 και τα τσιγάρα 30). Ελευθερώνεται γκρελίνη με αποτέλεσμα τις «λιγούρες» οι οποίες στοχεύουν γρήγορες, ζαχαρώδεις και λιπαρές τροφές.

Το ένα και μόνο γεύμα της ημέρας είναι το βραδυνό με μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων και λιπαρών. Το σώμα σου δεν ξεκουράζεται κατά το βραδυνό ύπνο καθώς καλείται να «αντιμετωπίσει» την διατροφική «εισβολή» που δέχτηκε κατά το βραδυνό γεύμα. Αποτέλεσμα; Το επόμενο πρωί σηκώνεσαι εξαντλημένος/εξαντλημένη και;;;

ΖΗΤΑΣ ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

Μακροπρόθεσμα αναπτύσσονται εντερικά προβλήματα (ο καφές «κουρεύει» τις εντερικές λάχνες, οι οποίες μετά ξαναβγαίνουν αλλά αυτό το κούρεψε-μεγάλωσε μπορεί να αποσταθεροποιήσει τον κυτταρικό μηχανισμό και να δώσει καρκινικά κύτταρα), δυσπεψίες, εθισμοί, έλλειψη μικροθρεπτικών στοιχείων (υπάρχουν ΜΟΝΟ σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς (άψητους-ανάλατους) και σπόρους) και συνεχής αυξημένη τοξίνωση των κυττάρων.

Το πρωινό δε χρειάζεται να είναι βαρύ ή να θέλει χρόνο για να ετοιμαστεί. Χρειάζεται να είναι πλούσιο σε απλά σάκχαρα με τα οποία όμως να συνυπάρχουν και τα απαραίτητα μικροθρεπτικά ώστε να γίνει πλήρης απορρόφηση και μεταβολισμός αυτών. Μια φρουτοσαλάτα, φυτικό γάλα με δημητριακά χωρίς γλουτένη, smoothies φρούτων, ξηροί καρποί και χυμοί λαχανικών (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ) είναι ιδανικές επιλογές. Μείνε μακριά από επεξεργασμένους υδατάνθρακες (μπισκότα, corn flakes, κρουασάν κλπ), ζωικές πρωτεϊνες (αυγά, γάλα, ζαμπόν, τυριά) καθώς είναι ισχυρότατα όξινες τροφές (που σημαίνει κυτταρική ασφυξία), σκουπίδια (γεμίζουν τοξίνες τα κύτταρα), χωρίς ενέργεια (πέφτει η ταλάντωση των κυττάρων) και για την πέψη τους κλέβουν την ενέργεια που αλλιώς θα ήταν διαθέσιμη για την εργασία, το παιχνίδι και για μια ημέρα γεμάτη απόλαυση και ζωή!

 

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΡΑΔΗΜΟΣ

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΑΡΑΔΗΜΟΣ

Διεύθυνση: Φυγαλείας 60, 11147 Γαλάτσι
Τηλεφωνο: 6986267188

Σπουδές

2016 – 2017
Σπουδές στη Ρεφλεξολογία Άκρου Πόδα στο Natural Health Science

2005 – 2007
Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Διαχείριση Ποιότητας και Διασφάλιση Υγιεινής Τροφίμων
στο Τμήμα Επιστήμης / Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών

1996 – 2002
Πτυχίο Βιολόγου στο Τμήμα Βιολογίας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Σεμινάρια – Πρακτικές

4 – 5/3/2017
Σεμινάριο Ορθομοριακής Διατροφικής Ιατρικής της Ελληνικής Εταιρείας Ορθομοριακής Διατροφικής Ιατρικής

2017 – σήμερα
Θεραπευτής Κοσμοενεργειακής
Θεραπευτής Mvoce & 50 Seals 1st Level

https://www.facebook.com/nikolaos.daradimos

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.