ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

 

ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

 

Συνέχεια του άρθρου ΜΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΜΟΝΑΔΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Από μία άλλη σκοπιά, ο άνθρωπος διαβάζει το πεπρωμένο του στους ουρανούς και καταγράφει αυτό το πεπρωμένο στη ζωή του πάνω στη γη. Ανάγει συνειδητά ή ασυνείδητα την ιδέα της ψυχής του σε πρέπουσα και κατάλληλη μορφή, ώστε κάθε ζωή να προσθέτει, ν’ αφαιρεί και να πολλαπλασιάζει, ωσότου το άθροισμα των εμπειριών της ψυχής να συμπληρωθεί.

Έτσι ,συμβολικά, οι τρεις βασικές ιδέες (το διάβασμα , το γράψιμο και η αριθμητική) έχουν διατηρηθεί στη στοιχειώδη εκπαίδευση, αν και η αληθινή έννοιά τους απομακρύνθηκε από την πραγματικότητα και η ορθή σημασία τους έχει χαθεί εντελώς. Ότι έχουμε ωστόσο, που αναδύεται αργά και σίγουρα μέσω της παγκόσμιας εκπαίδευσης, δομείται πάνω σ’ αυτή τη μη συνειδητοποιημένη σκαλωσιά.

Η θεμελιώδης ανάγκη, που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός κόσμος σήμερα, είναι η ανάγκη να συσχετισθεί η διαδικασία της ανέλιξης της ανθρώπινης νοητικότητας προς τον κόσμο της έννοιας κι όχι προς τον κόσμο των αντικειμενικών φαινομένων.

Ωσότου γίνει στόχος της εκπαίδευσης ο προσανατολισμός του ανθρώπου προς αυτόν τον εσώτερο κόσμο των πραγματικοτήτων, θα έχουμε αυτή τη λαθεμένα τοποθετημένη έμφαση της σημερινής εποχής.

Ωσότου μπορέσουμε να γεφυρώσουμε το χάσμα μεταξύ των τριών κατώτερων όψεων του ανθρώπου και της ψυχής, ένα γεφύρωμα που πρέπει να συμβεί πάνω στα νοητικά επίπεδα της συνείδησης, μικρή μόνο πρόοδο θα επιτελέσουμε προς τις σωστές κατευθύνσεις και όλη η ενδιάμεση δραστηριότητα θα είναι ανεπαρκής για τη σύγχρονη ανάγκη.

Ωσότου αναγνωρισθεί το γεγονός του ανώτερου νου καθώς και η θέση που πρέπει να πάρει ο συγκεκριμένος – αναλυτικός νους σαν υπηρέτης του ανώτερου, θα έχουμε την υπερανάπτυξη της συγκεκριμένης υλιστικής ικανότητας – με την τάση της ν’ απομνημονεύει και να παράγει εκείνο που θα ικανοποιεί την κατώτερη επιθυμία του ανθρώπου, αλλά δεν θα έχουμε μία ανθρωπότητα που θα μπορεί να σκέπτεται αληθινά.

Μέχρι τώρα ο νους αντανακλά την κατώτερη φύση της επιθυμίας και δεν προσπαθεί ν’ αντιληφθεί το ανώτερο.

Συνεχίζεται …

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

photo Fact Rider

 

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο