ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΑ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Αυτοί οι δύο παράγοντες, το νήμα της ζωής και το νήμα της συνείδησης, που αναγνωρίζονται από τα ανθρώπινα όντα σαν ζωή και γνώση, είναι οι δύο πόλοι της παιδικής ύπαρξης. Το έργο που προβάλλει γι’ αυτό είναι ν’ αναπτύξει συνειδητά τη μεσαία ή εξισορροπιστική όψη, που είναι η αγάπη ή η ομαδική συνάφεια, ώστε αυτή η γνώση να υποτάσσεται στην ανάγκη και τα ενδιαφέροντα της ομάδας κι αυτή η ζωντανή ενέργεια να στρέφεται συνειδητά και με πρόθεση προς την ομαδική ολότητα.

Κάνοντας έτσι μία αληθινή ισορροπία θα επιτευχθεί και θα επέλθει με την αναγνώριση ότι ο Δρόμος της Υπηρεσίας είναι μία επιστημονική τεχνική για την επίτευξη της ισορροπίας αυτής. Οι εκπαιδευτές συνεπώς θα πρέπει να έχουν υπ’ όψιν τους τρία πράγματα στη διάρκεια της μεταβατικής αυτής περιόδου:

  • Να αναγνωρίσουν τη γνώση, την όψη της συνείδησης του παιδιού με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνειδητοποιεί από τη νηπιακή ηλικία ότι όλα όσα διδάσκεται και διδάχθηκε αποβλέπουν περισσότερο στο καλό των άλλων παρά στο δικό του. Πληροφορίες για την περασμένη ιστορία της φυλής θα του δίνονται από τη σκοπιά της φυλετικής ανάπτυξης στη συνείδηση κι όχι τόσο από τη σκοπιά των γεγονότων της υλικής ή της επιθετικής επίτευξης, όπως συμβαίνει σήμερα. Καθώς το παρελθόν, στο νου του παιδιού, σχετίζεται με το παρόν, θ’ αναπτύσσεται η ικανότητα να συσχετίζει, να ενοποιεί και να γεφυρώνει τις διάφορες όψεις της ζωής και σε ποικίλα θέματα.
  • Να του διδάξουν ότι η ζωή που αισθάνεται να πάλλεται μέσα στις φλέβες του δεν είναι παρά μόνο ένα μικρό μέρος της συνολικής ζωής, σ’ όλα τα βασίλεια της φύσης, σε όλους τους πλανήτες και στο ηλιακό σύστημα. Θα μάθει ότι τη μοιράζεται με όλα όσα υπάρχουν κι ότι μία αληθινή Αδελφότητα βρίσκεται παντού. Συνεπώς, από το ξεκίνημα κιόλας της ζωής του, μπορεί να διδαχθεί τη συνάφεια  και το παιδί θα τείνει να την αναγνωρίσει γρηγορότερα απ’ ό,τι ο μέσος ενήλικας, που έχει εκπαιδευτεί σύμφωνα με τις μεθόδους της παλαιάς εποχής.

Όταν οι δύο αυτές συνειδητοποιήσεις – η υπευθυνότητα και η συνάφεια – ενσταλαχθούν στο παιδί από τη βρεφική ηλικία, τότε ο τρίτος αντικειμενικός σκοπός της νέας εκπαίδευσης θα επέλθει με μεγαλύτερη ευκολία.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.