ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Μία εξαναγκασμένη δραστηριότητα κι έπειτα μία εξαναγκασμένη υπευθυνότητα υποβιβάζουν εκείνους που βρίσκονται κάτω από τέτοιες συνθήκες, στο νηπιακό στάδιο ή στην παιδική κατάσταση και η ανθρωπότητα θα έπρεπε να προσεγγίζει την ωριμότητα με την προθυμία της να επωμίζεται ευθύνες και με την αυξανόμενη αίσθησή της για τις αληθινές αξίες των προτύπων της ζωής.

Η αίσθηση της ευθύνης αποτελεί μία από τις πρώτες ενδείξεις ότι η ψυχή του ατόμου αφυπνίζεται. Η ψυχή της ανθρωπότητας αφυπνίζεται επίσης μαζικά, απ’ όπου και οι ακόλουθες ενδείξεις:

  1. Η ανάπτυξη εταιριών, οργανώσεων και μαζικών κινημάτων για τη βελτίωση της ανθρωπότητας παντού.
  2. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον της μάζας των ανθρώπων για την κοινή ευημερία. Ως τώρα, τ’ ανώτερα στρώματα της κοινωνίας έδειξαν ενδιαφέρον, είτε για ιδιοτελείς λόγους, είτε εξαιτίας του έμφυτου πατερναλισμού. Οι διανοούμενοι και οι επαγγελματικές τάξεις ερεύνησαν και μελέτησαν τη δημόσια ευημερία από τη σκοπιά του νοητικού κι επιστημονικού ενδιαφέροντος, που θεμελιώνεται πάνω σε μία γενική υλική βάση. Η κατώτερη μεσαία τάξη περιπλέχθηκε στο ίδιο ενδιαφέρον από την άποψη των οικονομικών και εμπορικών ανταλλαγμάτων. Σήμερα το ενδιαφέρον αυτό έχει  προσεγγίσει τα βάθη της κοινωνικής τάξης κι όλες οι τάξεις είναι έντονα αφυπνισμένες στο γενικό, εθνικό, ή διεθνές καλό.Αυτό είναι πολύ ικανοποιητικό και αποτελεί ελπιδοφόρο σημείο.
  3. Οι ανθρωπιστικές και φιλανθρωπικές προσπάθειες βρίσκονται στο αποκορύφωμά τους μαζί με τις σκληρότητες, τα μίση και τις ανωμαλίες που η χωριστικότητα, οι υπερτονισμένες εθνικιστικές ιδεολογίες, η επιθετικότητα και η φιλοδοξία επέφεραν στη ζωή όλων των εθνών.
  4. Η εκπαίδευση αποβαίνει ταχύτατα μία μαζική προσπάθεια και τα παιδιά όλων των κρατών εξοπλίζονται διανοητικά περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Η προσπάθεια βέβαια γίνεται κυρίως για να τα καταστήσει ικανά ν’ ανταποκριθούν στις υλικές και εθνικές συνθήκες, να χρησιμεύσουν στην Πολιτεία και να μην αποτελέσουν οικονομική τροχοπέδη γι’ αυτήν. Το γενικό αποτέλεσμα, ωστόσο, βρίσκεται σ’ ευθυγράμμιση με το θείο Σχέδιο και είναι αναμφίβολα καλό.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.