ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ

ΤΑΥΡΟΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΖΩΔΙΑ

 

Το ζώδιο αυτό είναι ένα γήινο ζώδιο και γι’ αυτό η εκτέλεση του Σχεδίου ή η εκπλήρωση της επιθυμίας πρέπει να γίνει στο εξωτερικό πεδίο της ζωής. Αυτή η θέληση ή επιθυμία πρέπει να εκφραστεί στο πεδίο της εξωτερικής ζωής και στο περιβάλλον είτε είναι το περιβάλλον ενός ατόμου, ενός έθνους ή μίας ομάδας εθνών.

Η γήινη τριπλότητα του Αιγόκερω, της Παρθένου και του Ταύρου σχηματίζει ένα τρίγωνο υλικής έκφρασης που έχει βαθύ ενδιαφέρον καθώς το μελετά κανείς, είτε από τη σκοπιά του συνήθους κύκλου του ζωδιακού, τον οποίο ακολουθεί η μέση και η υποανάπτυκτη  ανθρωπότητα, είτε από τη σκοπιά του μαθητή όπου η ατραπός της ζωδιακής προόδου αντιστρέφεται.

Στη πρώτη περίπτωση ο Αιγόκερως σημαδεύει το σημείο της μεγαλύτερης πυκνότητας και της συγκεκριμένης έκφρασης και τη θεία ζωή βαθιά ένθετη στην ουσία. Αυτή είναι η αληθινή κατάσταση θανάτου όσον αφορά τη ζωή, είναι η φυλάκιση στη μορφή.

Στην Παρθένο όμως αυτή η ζωή κάνει αισθητή την εσώτερη πίεσή της και η κίνηση – αμυδρή αλλά πραγματική – της κρυμμένης ζωής αρχίζει να πάλλεται μέσα στην απτή μορφή, προκαλώντας στον Ταύρο εκείνη την αντίδραση στην επιθυμία και εκείνη την εφόρμηση και την ισχυρή κίνηση που διακρίνει την εξελικτική πρόοδο του ατόμου.

Ας μη ξεχνάμε ότι το πρώτο ρίγος ή ανταπόκριση στη Χριστική ζωή βρίσκεται στην έλξη ή τη παρόρμηση της μορφικής φύσης μέσα στην οποία βρίσκεται. Αργότερα, όταν η Χριστική ζωή αποβεί εξαιρετικά ισχυρή και έτοιμη ν’ αποκαλυφθεί μέσω του θανάτου της Μητρός, της
μορφής, τότε και ποτέ πριν, αναστέλλεται η πρόοδος του τροχού και λαμβάνει χώρα μία «επανάσταση» όπου η όψη ζωή αντιστρέφεται πάνω στον τροχό. Τότε ο μαθητής (μία έκφραση της Χριστικής ζωής στα πρώιμα στάδια), έχοντας μετουσιώσει την επιθυμία σε έφεση, αρχίζει τη σταδιοδρομία του με πλήρη συνείδηση στο ζώδιο του Ταύρου και πάνω στα φτερά της έφεσης προχωρεί στη Παρθένο και, επειδή είναι τόσο η Μητέρα όσο και ο Χριστός, εισέρχεται στον Οίκο του Μόχθου.

Από αυτό τον Οίκο φτάνει ο μαθητής τον κατάλληλο καιρό στον Αιγόκερω, όπου τελικά καθυποτάσσει την ύλη ή την απτή έκφραση στις θείες χρήσεις και σκοπούς κι έτσι καταδεικνύει το θρίαμβο και τη δυναμικότητα της Χριστικής ζωής.

Συνεπώς το ζώδιο αυτό είναι το ενδέκατο πάνω στο συνήθη τροχό της εξωτερικής έμφασης και ζωής που προηγείται κάθε νέου κύκλου ενσαρκωμένης έκφρασης. Είναι επίσης το δεύτερο υποκειμενικό ζώδιο του αντεστραμμένου τροχού και είναι προπαρασκευαστικό για τη συνειδητή αναγνώριση της ορθής σχέσης των δυαδικοτήτων στους Διδύμους.

Το μυστικό της τελικής σύνθεσης που είναι η τελική φώτιση, φαίνεται δια του οφθαλμού του Ταύρου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ζώδιο αυτό θεωρείται ως το ζώδιο της παγκόσμιας κίνησης, μεγάλης και συνεχούς δραστηριότητας υπό την παρόρμηση της υλικής επιθυμίας ή την παρόρμηση της θείας θέλησης, όταν αναγνωρίζεται και γίνεται αισθητή.

Ο βασικός τόνος του Ταύρου είναι:Βλέπω κι όταν ο οφθαλμός ανοίξει, όλα είναι Φως.

Πηγή ΕΣΩΤΕΡΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ – Alice Bailey

Επιμέλεια

 

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.