ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Η οικογενειακή ομάδα (όπως και καθετί άλλο στις οικογενειακές υποθέσεις) είχε το μερίδιό της στη γενική χωριστικότητα, στην ιδιοτέλεια και στην ατομικιστική τάση αποκλεισμού, που βασίστηκαν πάνω στις ταξικές διακρίσεις, στις κληρονομημένες παραδόσεις και στις εθνικές συνήθειες. Η περηφάνεια, η παράδοση, το γενεαλογικό δένδρο της οικογένειας υπερτονίζονται, οδηγώντας στα διάφορα εμπόδια που χωρίζουν τον έναν άνθρωπο από τον άλλο, τη μία οικογένεια από την άλλη.

Η επιβολή του παρελθόντος στις οικογένειες είναι ένας παράγοντας πλατιά υπεύθυνος για την επανάσταση των νέων ενάντια στην εξουσία των γονιών. Ωστόσο, σύμφωνα με την επερχόμενη παγκόσμια τάξη, οι παιδαγωγοί θα προετοιμάζουν τους νέους ανθρώπους, στα σχολεία και στα κολέγια, για συμμετοχή σε μία δραστήρια και συνειδητά αναγνωρισμένη ομαδική ζωή.

Η ιεραρχία, η υπευθυνότητα, η ομαδική αλληλεπίδραση και η άφεση ή θυσία – αυτές είναι οι τέσσερις κατηγορίες αναγνώρισης που θα καταστήσουν ικανό κάθε άτομο να διαδραματίσει το ρόλο του και να συνεισφέρει το μερίδιό του στη γεφύρωση ανάμεσα στα άτομα, στους ομίλους και στα κράτη, εδραιώνοντας έτσι εκείνον τον νέο κόσμο
των συλλογικών σχέσεων, ο οποίος θα δημιουργήσει τελικά τον πολιτισμό του φωτός και της αγάπης που θα χαρακτηρίζει την Υδροχοϊκή Εποχή.

Αυτές οι τέσσερις έννοιες είναι εκείνες που βρίσκονται πίσω από την Επιστήμη της Ανταχκάρανα, την Επιστήμη του Διαλογισμού και την Επιστήμη της Υπηρεσίας.Η σημασία τους πρέπει να ερμηνεύεται όχι κάτω από το πρίσμα του συναισθηματισμού ή των επινοήσεων των τρεχουσών ιδεών, αλλά πάντα από τη σκοπιά μίας εκγυμνασμένης νοημοσύνης και μίας πνευματικά αναπτυγμένης συνείδησης.

Η τάση για σχηματισμό οικογένειας δεν θα θεωρείται κυρίως σαν μία ζωώδης λειτουργία ή σαν μία καθαρά κοινωνική ή οικονομική λειτουργία. Η εδραίωση ενός πρόθυμα κατασκευασμένου νήματος φωτός (σαν ένα καθορισμένο τμήμα της παγκόσμιας Ανταχκάρανα) ανάμεσα στο γονιό και στο παιδί, ακόμη και στα προγεννητικά στάδια, θα διδάσκεται προσεκτικά. Έτσι θα πραγματώνεται «εν τω φωτί» μία στενή επικοινωνία, δίχως όμως να εδραιώνεται κάποιος ανάρμοστος νοητικός έλεγχος κι εξουσία.

Η θεμελίωση αυτής της νέας διδασκαλίας αρχίζει να γίνεται εφικτή, γιατί οι νέοι άνθρωποι επιβάλλουν στους γονείς και τους δασκάλους τους την ιδέα της ουσιαστικής και τελεσίδικης ανεξαρτησίας τους. Η επανάσταση της νεολαίας, παρ’ όλες τις άμεσες και ιδιαίτερες καταστροφές, υπήρξε κάτι το επιθυμητό και προετοίμασε το δρόμο για
τη δόμηση ορθών σχέσεων.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.