ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ

Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΘΛΟΣ
Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
(ΤΑΥΡΟΣ 21 Απριλίου – 20 Μαίου)

Ο ΜΥΘΟΣ

Η δεύτερη Πύλη ήταν ορθάνοιχτη και από το φως που έπεφτε στην μακρινή σκηνή ακούστηκε μία φωνή που έλεγε:

«Πέρασε μέσα από την Πύλη, προχώρησε στο δρόμο σου, εκτέλεσε τον άθλο σου και γύρισε πίσω για να μου αναφέρεις τι έκανες».

Μόνος και περίλυπος ο Ηρακλής πέρασε αργά από τις Στήλες της Πύλης προς το Φως που λάμπει εκεί που έμενε ο Ταύρος. Στον ορίζοντα πρόβαλε το ωραίο νησί που έμενε ο Ταύρος, εκεί που μόνο τολμηροί άντρες μπορούσαν να μπουν, στον μεγάλο λαβύρινθο του Μίνωα, του φύλακα του Ταύρου.

Διασχίζοντας τον ωκεανό ο Ηρακλής άρχισε το έργο του, να ψάξει να βρει τον Ταύρο και να τον οδηγήσει στον Ιερό Τόπο, όπου κατοικούν οι μονόφθαλμοι άνθρωποι. Από τόπο σε τόπο κυνηγούσε τον Ταύρο οδηγούμενος από το λαμπερό αστέρι που φεγγοβολούσε πάνω στο μέτωπο του Ταύρου. Μόνος του τον κυνήγησε, μόνος του τον έπιασε, τον καβαλίκεψε και τον οδήγησε στη χώρα που κατοικούσαν οι τρεις Kύκλωπες.

Πάνω στη στεριά, στην άκρη των υδάτων, στάθηκαν οι τρεις αυτοί άνθρωποι και άρπαξαν τον Ταύρο, απομακρύνοντάς τον από τον Ηρακλή.

«Τι έχεις εκεί;» είπε ο Βρόντος, σταματώντας τον Ηρακλή πάνω στον Δρόμο.
«Τον Ιερό Ταύρο Αγιώτατε.»
«Ποιος είσαι; Πeς μας το όνομά σου» είπε ο Στερώπις.»
«Είμαι ο Υιός της Ήρας, ένας υιός του ανθρώπου, αλλά και ένας Υιός του Θεού. Εκτέλεσα το έργο μου. Πάρε τώρα τον Ταύρο για τον Ιερό Τόπο.».
«Ποιος σου είπε να σώσεις τον Ταύρο;» είπε ο Άργος.
«Μου το ζήτησε ο Μέγας Προεστός.»

Ο Δάσκαλος τον είδε να έρχεται και προχώρησε να τον συναντήσει στον Δρόμο και είπε:
«Ο δεύτερος άθλος εκτελέστηκε. Από το έργο αυτό πάρε το μάθημα της αναλογίας.»

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥ

Ο δεύτερος αυτός άθλος πραγματεύεται την κοσμική επιθυμία και τη δύναμη της επιθυμίας. Ο βασικός τόνος του άθλου έγκειται στην ορθή κατανόηση του Νόμου της Έλξης. Είναι ο νόμος που κυβερνά τη μαγνητική δύναμη και την αρχή της συνάφειας που δομεί τις μορφές, μέσω των οποίων εκδηλώνεται ο Θεός ή η ψυχή.

Δημιουργεί τη σταθερότητα που δείχνει την αντίσταση της μορφής σ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου της ύπαρξης και αφορά την αλληλοσυσχέτιση μεταξύ εκείνου που δομεί τη μορφή και της ίδιας της μορφής, μεταξύ του πνεύματος και της ύλης, μεταξύ του εαυτού και του μη εαυτού.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΣΗΣ

Ο Ταύρος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς αστερισμούς του Ζωδιακού, ιδιαίτερα στον καιρό μας. Είναι ο Σταθερός Σταυρός των ουρανών, ο Σταυρός του μαθητή.
Το «μάτι του ταύρου», ο λαμπρός αστέρας Αλντεμπαράν, είναι ένας από τους λόγους που ο αστερισμός αυτός θεωρείται ότι δίνει φώτιση.

Φως, φώτιση και ήχος είναι οι τρεις βασικές ιδέες που συνδέονται με τον Ταύρο.

Η τελείωση του έργου που αναλήφθηκε στον Ταύρο είναι ο δοξασμός της ύλης και η επακόλουθη φώτιση διά μέσου αυτής, όλα αυτά εμποδίζουν προς το παρόν την δόξα, που είναι η ψυχή. Η ύλη προέρχεται από την ακτινοβολία που πηγάζει από τον Θεό, από τη λάμψη Του στην πλήρη δύναμή της. Όταν αυτή καθιερωθεί και εξαγνισθεί, τότε η δόξα και το φως μπορούν πραγματικά να διαλάμψουν και η όψη ύλη μπορεί να ανυψωθεί στον Ταύρο.

Αυτό γίνεται διά μέσου της επιρροής της Αφροδίτης, αυτού του συμβόλου της ουράνιας αγάπης, της πνευματικής έφεσης και του σαρκικού πόθου, γι’ αυτό θεωρείται ο Κυβερνήτης του Ταύρου.

Στο ζωδιακό αυτό σημείο βρίσκονται οι Πλειάδες, μεταξύ αυτών η Αλκυόνη, που θεωρείται ο κεντρικός ήλιος του σύμπαντός μας και γύρω περιστρέφεται ο ήλιος μας με ακολουθία τους πλανήτες του. Ο Ταύρος συμβολίζει τη μορφή και την ελκτική ώθηση της ύλης. Οι Πλειάδες συμβολίζουν την ψυχή και τον επαναλαμβανόμενο κύκλο της εμπειρίας και μεταξύ των Επτά Πλειάδων η Χαμένη Πλειάδα, σύμβολο της επισκότισης του πνεύματος.

Το Πνεύμα ή ο Θεός «απωλέσθη» ή καλύφθηκε από την ελκυστικότητα της εξωτερικής μορφής.

Η ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ

Το μεγάλο μάθημα που πρέπει κανείς να πάρει σ’ αυτό το ζωδιακό σημείο είναι η επίτευξη ορθής κατανόησης του νόμου της έλξης και της ορθής χρήσης και ελέγχου της ύλης. Μιλώντας μεταφορικά, με τον τρόπο αυτό η ύλη εξυψώνεται και μπορεί να λειτουργήσει σωστά, να αποτελέσει δηλαδή ένα μέσο έκφρασης για τον ενοικούντα Χριστό ή Ψυχή.

Γι’ αυτό ο ζηλωτής δοκιμάζεται κατά δύο τρόπους:

Πρώτον, ως προς το μέγεθος της ζωώδους φύσης του και τα αίτια που αποτελούν τη βάση για την χρησιμοποίησή της.

Δεύτερον, δοκιμάζεται ως προς την έλξη που μπορεί ν’ ασκήσει πάνω του η Μεγάλη Πλάνη.

Τι πρέπει να κάνει ο ζηλωτής;

  1. Να τιθασεύσει, να ελέγχει και να εξουσιάζει τον Ταύρο, που σημαίνει ότι πρέπει να υποτάξει τον προσωπικό, χωριστικό εαυτό στους ομαδικούς σκοπούς.
  2. Να χρησιμοποιεί τον κοινό νου, που σημαίνει να ελέγχει την επιθυμία διά μέσου της νοήμονος αντίληψης.
  3. Ορθή αντίληψη της έννοιας της αγαμίας, που σημαίνει ότι η σχέση του γάμου στο στο φυσικό πεδίο δεν είναι παρά ένα σύμβολο και ότι η πραγματική σημασία του είναι η ένωση της ψυχής με τη μορφή, του Πνεύματος με την ύλη.

Πηγή ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.