ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Παντού σε κάθε χώρα οι άνθρωποι διδάσκονται, από τα πρώτα τους χρόνια, ότι δεν είναι μόνο άτομα, ούτε μόνο μέλη μίας πολιτείας ή ενός κράτους, αλλά ότι προορίζονται να γίνουν εκφραστές ορισμένων μεγάλων ιδεολογιών – Δημοκρατικών, Ολοκληρωτικών ή Κομμουνιστικών.

Αυτές οι ιδεολογίες είναι, σε τελευταία ανάλυση, υλοποιούμενα όνειρα ή οράματα. Γι’ αυτές, η σύγχρονη νεολαία διδάσκεται ότι πρέπει να εργάζεται και, αν χρειάζεται, να πολεμά.

Είναι λοιπόν ολοφάνερο ότι, πίσω απ’ όλη την επιφανειακή αναταραχή και το χάος και πίσω από το φόβο και την υποψία, το μίσος και τη χωριστικότητα, τα ανθρώπινα πλάσματα αρχίζουν ν’ αναμιγνύουν μέσα τους τρεις καταστάσεις συνείδησης – εκείνη του ατόμου, του πολίτη και του ιδεαλιστή. Η δύναμη μίας τέτοιας επίτευξης και της συνύπαρξης όλων αυτών των καταστάσεων ταυτόχρονα, προσεγγίζει εκείνα τα επίπεδα της ανθρώπινης ζωής που καλούμε «καταπιεσμένες τάξεις».

Όλα αυτά είναι πολύ καλά και αποτελούν μέρος του προκαθορισμένου σχεδίου. Είτε αυτό είναι το δημοκρατικό ιδεώδες, είτε το όραμα της ολοκληρωτικής πολιτείας, είτε το όνειρο του αφοσιωμένου κομμουνιστή, το αποτέλεσμα πάνω στη συνείδηση της ανθρωπότητας, σαν σύνολο, είναι αναμφίβολα καλό. Η αίσθηση της παγκόσμιας επίγνωσής του αυξάνει οριστικά, η δύναμή του να θεωρεί τον εαυτό του σαν μέρος ενός συνόλου αναπτύσσεται ταχύτατα, κι όλα αυτά είναι επιθυμητά και σωστά και περιέχονται μέσα στο θείο σχέδιο.

Είναι ολότελα αληθινό ότι η διαδικασία φθείρεται και δυσχεραίνεται από πολύ ανεπιθύμητες μεθόδους και κίνητρα, αλλά τα ανθρώπινα πλάσματα έχουν τη συνήθεια να κηλιδώνουν αυτό που είναι όμορφο.

Έχουν μία πολύ ανεπτυγμένη ικανότητα να είναι εγωϊστικά και υλιστικά και, επειδή οι διάνοιές τους είναι ακόμη πρακτικά αγύμναστες, έχουν μικρή δύναμη διάκρισης και μικρή ικανότητα να διαχωρίζουν ανάμεσα στο παλαιό και το νέο, στο ορθό και το περισσότερο ορθό. Επειδή έχουν μάθει στην ιδιοτέλεια και στις υλιστικές στάσεις, ενόσω βρίσκονται  υπό τον έλεγχο των γονέων και των σημερινών εκπαιδευτικών συστημάτων, η ροπή της σκέψης τους οδεύει πάνω σ’ αυτές τις ανεπιθύμητες γραμμές.

Πηγή ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.