ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ

Ο ΛΕΩΝ ΤΗΣ ΝΕΜΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΕΝΤΕ

ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΘΛΟΣ

Ο ΛΕΩΝ ΤΗΣ ΝΕΜΕΑΣ

(ΛΕΩΝ : 22 Ιουλίου – 21 Αυγούστου)

Ο ΜΥΘΟΣ

Ο Μέγας Προεστός καθόταν μέσα στο Δώμα του Συμβουλίου του Κυρίου και συζητούσε το Σχέδιο του Θεού για όλους τους υιούς των ανθρώπων, που είναι και Υιοί του Θεού. Ο Δάσκαλος καθόταν δεξιά Του και παρακολουθούσε τα λόγια Του. Ο Ηρακλής αναπαυόταν από τους άθλους του.

«Πλησίασε η ώρα για έναν φοβερό άθλο. Ας εξετάσει τα όπλα που κατέχει, ας γυαλίσει την ασπίδα του κι ας βουτήξει τα βέλη του στο θανατηφόρο δηλητήριο, γιατί τον περιμένει ένας φρικτός άθλος». Αυτά είπε ο Μέγας Προεστός στον Δάσκαλο.

Ο Ηρακλής στάθηκε μπροστά στην Πέμπτη Πύλη, οπλισμένος με όλα τα πολεμικά δώρα και αναρωτήθηκε για το είδος της δοκιμασίας. Ο Δάσκαλος του απάντησε:

«Πήγαινε να ψάξεις για το λιοντάρι που αφανίζει τη χώρα και βρίσκεται στη μακρινή πλευρά της Πέμπτης Πύλης. Ο λαός αυτής της έρημης χώρας δεν τολμάει να βγει για τις δουλειές του ούτε να σπείρει τη γη. Όλοι τρέμουν πίσω από τις κλειδωμένες πόρτες τους».

Ο Ηρακλής, ακούγοντας προσεκτικά, ανταποκρίθηκε στην ανάγκη. Πέταξε τη πανοπλία του κρατώντας μόνο ένα ρόπαλο, που έφτιαξε μόνος του.

Ο Ηρακλής πέρασε από τόπο σε τόπο αναζητώντας το λιοντάρι, ψάχνοντας για τα πατήματά του και ακολουθώντας τη φωνή του. Έτσι συνέχισε το δρόμο του μόνος, αλλά και όχι μόνος καθώς στο μονοπάτι βρίσκονταν κι άλλοι και τον ακολουθούσαν με ελπίδα αλλά και τρόμο.

Επί πολλές μέρες και νύχτες ζήτησε να βρει το Δρόμο και αφουγκράζονταν το μούγκρισμα του λιονταριού, ενώ ο λαός της Νεμέας έμενε ζαρωμένος στα σπίτια του.

Ξαφνικά το λιοντάρι φάνηκε. Βλέποντας εχθρό σύρθηκε κοντά, αλλά ο Ηρακλής στάθηκε ήρεμος. Άρπαξε το τόξο και τη φαρέτρα με τα βέλη και με σταθερό χέρι και διαπεραστικό μάτι, φύτεψε ένα βέλος στη ράχη του λιονταριού. Πολλά βέλη δέχθηκε το λιοντάρι, όμως παρέμεινε αλάβωτο. Όρμησε πάνω στον Ηρακλή  και πάλεψαν μέχρι που το λιοντάρι εξαφανίστηκε.

Ο Ηρακλής σταμάτησε το Δρόμο του και στάθηκε σιωπηλός. Έψαξε παντού κρατώντας το πιστό του ρόπαλο. Ξαφνικά έφτασε σε μία σπηλιά μέσα από την οποία ακούστηκε μία άγρια φωνή που φαίνονταν να τον διατάζει ή να σταματήσει ή να χάσει τη ζωή του. Ο Ηρακλής έμεινε ατάραχος, μπήκε στη σπηλιά και καθώς στεκόταν, άκουσε το λιοντάρι πίσω του. «Τι πρέπει να κάνω, όπλα δεν έχω», αναρωτήθηκε.

Καθώς σκεπτόταν, είδε αρκετούς ξύλινους πασσάλους και μερικά ξύλα. Τα μάζεψε και έφραξε τα δύο ανοίγματα της σπηλιάς. Έτσι κλείστηκε μαζί με το λιοντάρι μέσα στη σπηλιά. Το άρπαξε από το λαιμό και το έσφιξε μέχρι που το σκότωσε, χωρίς όπλα μόνο με τη δική του δύναμη. Έγδαρε το λιοντάρι δείχνοντας στον κόσμο που παρακολουθούσε, το δέρμα του και επέστρεψε θριαμβευτικά στον Δάσκαλο , ο οποίος του έδωσε την άδεια να φοράει το δέρμα του λιονταριού και του είπε:

«Άλλη μία φορά Ηρακλή σκότωσες ένα λιοντάρι. Το λιοντάρι και τα φίδια πρέπει να σκοτώνονται και να ξανασκοτώνονται. Όλα έγιναν καλά. Ο πέμπτος άθλος τελείωσε».

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΕΝΤΕ

Αριθμητικώς ο άθλος αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς άθλους και για να τον κατανοήσουμε πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας τον διακριτικό του αριθμό πέντε.

Από τη σκοπιά του εσωτερισμού, το πέντε είναι ο αριθμός του ανθρώπου,  ο άνθρωπος ως ο θείος υιός του θεού συν η τετράδα, που απαρτίζει την κατώτερη φύση – το νοητικό σώμα, το συναισθηματικό, το ζωτικό και το φυσικό περικάλυμμα.

Στο ζώδιο αυτό του Λέοντα, ο άνθρωπος γίνεται «ο πεντάκτινος αστέρας», γιατί ο αστέρας αυτός θεωρείται το σύμβολο της ατομικοποίησης της ανθρωπότητας, του ανθρώπινου όντος που γνωρίζει τον εαυτό του κι αποκτά επίγνωση του εαυτού του σαν ο Εαυτός.

Η Αρχαία Σοφία της Ανατολής αναφέρει ότι ένας όμιλος ουράνιων και πνευματικών Όντων ενσαρκώθηκαν στη γη, εκδηλώθηκαν δια της τετράδος κι έτσι ήρθε σε ύπαρξη η ανθρώπινη οικογένεια, η πέμπτη ομάδα των θείων Ζωών και δημιουργήθηκε η δυαδική ιδιότης του Σύμπαντος, η πνευματική και η υλική.

Κατ’ αυτό τον τρόπο γίνεται αντιληπτή η σχέση που σχετίζει τον πέμπτο αυτό άθλο με την πέμπτη εντολή. «Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου, ίνα ευ σοι γένοιτο μακροχρόνιος έσει επί της γης». Στον Λέοντα ο Πατήρ-Πνεύμα και η Μήτηρ-Ύλη συναντώνται στο άτομο και η ένωσή τους δημιουργεί αυτή τη συνειδητή οντότητα, που ονομάζουμε Ψυχή ή Εαυτό.

Στο ζωδιακό αυτό σημείο έχουμε την τελευταία από τις δοκιμασίες πάνω στην ατραπό της δοκιμασίας.

ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥ

Το σημείο του Λέοντα είναι ένα από τους τέσσερις βραχίονες του Σταθερού Σταυρού, πάνω στον οποίο ο Κοσμικός Χριστός και το άτομο Χριστός πάντοτε σταυρώνονται.

Ίσως η λέξη «εσταυρωμένος» θα είχε αληθινή έννοια αν την υποκαθιστούσαμε με τη λέξη «θυσιασμένος» για την εξέλιξη της Χριστικής συνείδησης της μορφής που σταδιακά, διάφορες όψεις της θείας φύσης φαίνεται να θυσιάζονται.

Στον Ταύρο, το σύμβολο της δημιουργικής δύναμης, που αυτοεκφράζεται με την επιθυμία, βλέπουμε την κατώτερη όψη της θείας δημιουργικής δύναμης – τη σεξουαλική επιθυμία – να μετουσιώνεται ή να θυσιάζεται στην ανώτερη όψη της. Έπρεπε ν’ ανυψωθεί προς τον ουρανό.

Στον Λέοντα βλέπουμε τον Κοσμικό Νου να εκδηλώνεται στο άτομο σαν ο κατώτερος νους κι αυτή η κατώτερη όψη πρέπει να θυσιαστεί, ώστε ο μικρός νους του ανθρώπου να θυσιαστεί στο Συμπαντικό Νου.

Στο Σκορπιό βλέπουμε την Κοσμική Αγάπη ή την Κοσμική Έλξη. Εκεί εκδηλώνεται ως αυτό που ονομάζουμε η Μεγάλη Πλάνη και ο ζηλωτής στο ζωδιακό αυτό Σημείο, θυσιάζει την πλάνη στην Πραγματικότητα.

Στον Υδροχόο έχουμε το φως της Συμπαντικής συνείδησης ν’ ακτινοβολεί προς το ανθρώπινο ον και να προκαλεί τη θυσία της ατομικής ζωής και τη συγχώνευσή της με το Συμπαντικό Όλον.

Στον αστερισμό του Λέοντα βρίσκεται ο εξαιρετικά λαμπρός, που είναι ένας από τους τέσσερις βασιλικούς αστέρες των ουρανών και ονομάζεται Βασιλίσκος. Έχει την έννοια του Κυβερνήτη ή Νομοδότη καθώς ο άνθρωπος μπορεί να είναι ο νόμος μέσα του, στον εαυτό του.

Ο αστερισμός αυτός περιλαμβάνει ενενήντα πέντε αστέρες, που έχουν μία αριθμητική σημασία, γιατί έχουμε 9Χ10+5. Εννέα είναι ο αριθμός της μύησης. Δέκα είναι ο αριθμός της ανθρώπινης τελειότητας και πέντε είναι ο αριθμός του ανθρώπου.

Έτσι, στην ομάδα αυτή των αστέρων, έχουμε την ιστορία του ανθρώπου, δηλ. της Προσωπικότητας, του Μύστη και το τελευταίο του πνευματικό επίτευγμα.

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥ

Ο Λέων της Νεμέας συμβολίζει την πανίσχυρη προσωπικότητα που τρέχει άγρια κι απειλεί τη ησυχία της υπαίθρου. Ποιό είναι το μάθημα που περιμένει να μάθει κανείς από το γεγονός ότι ο Ηρακλής ακολούθησε το λιοντάρι σε μία σπηλιά;

Στον συμβολισμό των Γραφών του κόσμου, τα πιο βαρυσήμαντα γεγονότα διαδραματίζονται μέσα σε μία σπηλιά ή πάνω στο βουνό. Ο Χριστός γεννήθηκε στο σπήλαιο, η προσωπικότητα υπερνικάται στο σπήλαιο. Η φωνή του Κυρίου ακούγεται μέσα στο στο σπήλαιο, η Χριστική συνείδηση τρέφεται μέσα στο σπήλαιο της Καρδιάς, αλλά με τις εμπειρίες του σπηλαίου ανεβαίνουμε στο όρος της Μεταμόρφωσης, στο όρος της Σταύρωσης και τελικά στο όρος της Ανάληψης.

Θα πρέπει εδώ να δοθεί η επιστημονική ερμηνεία αυτού του σπηλαίου, στο οποίο βρέθηκε ο Ηρακλής. Η Άρεια φυλή, στην οποία ανήκουμε, είναι φυλή υψηλής νοητικής ανάπτυξης και η συνείδηση του ανθρώπου μετατοπίζεται σταθερά από τη συναισθηματική φύση –  κι έτσι έξω από το ηλιακό πλέγμα – προς το νοητικό σώμα και συνεπώς προς την κεφαλή. Στην κεφαλή υπάρχει ένα μικρό σπήλαιο, μία μικρή οστεώδης δομή, που προασπίζει και προφυλάσσει έναν από τους σημαντικότερους αδένες, την υπόφυση. Όταν ο αδένας αυτός είναι σε πλήρη και κανονική δράση, θα έχουμε μία προσωπικότητα ολοκληρωμένη, αυτοελεγχόμενη και εκφρασμένη σε νοητική δραστηριότητα. Στο σπήλαιο αυτό ο λέων της αναπτυγμένης προσωπικότητας έχει το άντρο του κι εκεί είναι που θα νικήσει ο θεός Ήλιος, ο Ηρακλής.

Πηγή ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ – Alice Bailey

 

Επιμέλεια

Δήμητρα Αλαγκιόζογλου

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΑΓΚΙΟΖΟΓΛΟΥ

Ονομάζομαι Δήμητρα Αλαγκιόζογλου και είμαι Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός.

Ο κύκλος αυτός της εργασίας τελείωσε και τώρα είμαι εθελόντρια σε μία Μ.Κ.Ο που υποστηρίζει και συμπαρίσταται σε οικογένειες και παιδιά κυρίως Ρομά αλλά και άλλων εθνικοτήτων.

Ασχολούμαι κυρίως με παιδιά βοηθώντας τα στα μαθήματα τους.

Τα ενδιαφέροντα μου άπτονται θέματα όπως Φιλοσοφία, Εσωτερική Αστρολογία, Εσωτερική Θεραπευτική, αλλά και θέματα σύγχρονων Επιστημών, όπως η Αστροφυσική, θεωρία των κβάντα και άλλοι συναφείς κλάδοι.

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.