THETA HEALING

ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΥΠΝΟ

 

Στη σύγχρονη κοινωνία οι δυσκολίες στον ύπνο παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Το στρες και οι ηλεκτρομαγνητικές συχνότητες των κινητών και των υπολογιστών που μας περιβάλλουν προκαλούν ανισορροπία στο συμπαθητικό και παρασυμπαθητικό νευρικό μας σύστημα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δυσκολίες στον ύπνο. Αν και οι ώρες ύπνου διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, ένας ικανοποιητικός μέσος όρος ύπνου ενός ενήλικα ανέρχεται στις 7 με 8 ώρες περίπου.

Είναι ιδανικό να καταναλώνουμε το τελευταίο μας γεύμα τουλάχιστον 2 με 3 ώρες πριν πάμε στο κρεβάτι μας. Αν φάμε κάτι υγιεινό και ελαφρύ θα κοιμηθούμε πιο εύκολα, αποφεύγοντας την καούρα και τη δυσπεψία. Ένα αφέψημα βαλεριάνας ή χαμομηλιού θα μας χαλαρώσει και θα μας προετοιμάσει ιδανικά για το βραδινό μας ύπνο.

Πριν κοιμηθούμε είναι σημαντικό να αποφεύγουμε την έκθεση σε φωτεινές οθόνες κινητών, και υπολογιστών, καθώς αυτές μπορεί να διαταράσσουν την ορθή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος και τη ρύθμιση της μελατονίνης, επηρεάζοντας την ποιότητα του ύπνου μας. Η μελατονίνη είναι μία φυσική ορμόνη που ελέγχεται από την έκθεσή μας στο φυσικό φως και βοηθά στη ρύθμιση του ύπνου μας. Ο εγκέφαλός μας εκκρίνει περισσότερη μελατονίνη το βράδυ, για να μπορούμε να κοιμηθούμε, και λιγότερη κατά τη διάρκεια της μέρας, για να μην νιώθουμε υπνηλία.

Μια συγκεκριμένη καθημερινή ρουτίνα η οποία περιλαμβάνει ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και μια αλληλουχία κινήσεων πριν τον ύπνο είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες για να νιώθουμε ξεκούραστοι και ανανεωμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το να κοιμόμαστε και να ξυπνάμε την ίδια ώρα κάθε μέρα, συντονίζει τον οργανισμό μας και το σώμα μας, μιας και ακόμη μια μικρή μεταβολή στην ώρα του ύπνου κατά 1 ή 2 ώρες μπορεί να βγάλει τον οργανισμό μας από το σωστό πρόγραμμα και μια καλή ποιότητα ύπνου.

Είναι πολύ σημαντικό λίγο πριν κοιμηθούμε να μην είμαστε ούτε αγχωμένοι ούτε σε εγρήγορση. Ο εγκέφαλός μας χρειάζεται να πάρει το μήνυμα ότι έφτασε η ώρα για τη νυχτερινή μας ξεκούραση. Κάποιες φορές ο λόγος που δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε είναι ότι έχουμε περιττή ενέργεια. Ο καλύτερος τρόπος να ξοδέψουμε αυτή την ενέργεια είναι η γυμναστική. Βάζοντας την άσκηση στο καθημερινό μας πρόγραμμα μπορούμε να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να κοιμηθεί καλύτερα.

Ακούγοντας χαλαρωτική μουσική ή έναν καθοδηγούμενο διαλογισμό, διαβάζοντας ένα βιβλίο με απαλό φως, κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο με αιθέρια έλαια κατά προτίμηση λεβάντας, έχοντας ένα σταθερά δροσερό δωμάτιο και ένα άνετο κρεβάτι μπορούμε να πετύχουμε έναν βαθύ και ξεκούραστο ύπνο.

 

Ιωάννα Μπακρατσά

Εκπαιδεύτρια και Σύμβουλος ThetaHealing®

Master & Certificate of Science της τεχνικής

www.thetahealinghellas.com

 

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΑΚΡΑΤΣΑ

ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΑΚΡΑΤΣΑ
Πιστοποιημένη Σύμβουλος και Εκπαιδεύτρια ThetaHealing®
Σπούδασα μετάφραση και διερμηνεία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Όμως, το πάθος μου για την αυτογνωσία, την αυτοβελτίωση και την ενδυνάμωση με οδήγησαν σε μια τεχνική, με την οποία ασχολούμαι αποκλειστικά από το 2012 κι έπειτα. Έχω λάβει τον τίτλο της ThetaHealing Master & Certificate of Science, ο οποίος αποτελεί τον ανώτερο τίτλο εκπαίδευσης της τεχνικής.
Το εσωτερικό μου ταξίδι ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια και από τότε ασχολήθηκα με διάφορες μορφές φυσικών και εναλλακτικών θεραπειών. Ξεκίνησα με το Ρέικι, το Tai Chi, το Qi Gong, στη συνέχεια εκπαιδεύτηκα στο EFT και στο Chi Nei Chang Abdominal Massage.
Tο ThetaHealing, ήταν η τεχνική εκείνη που με βοήθησε να εισχωρήσω σε θέματα που ούτε υποψιαζόμουν ότι υπήρχαν, αφού βρισκόταν στον υποσυνείδητο νου, ο οποίος είναι εκείνος που διαμορφώνει τη ζωή μας. Διαπίστωσα ότι αλλάζοντας το συναίσθημα, απομακρύνονται οι αρνητικές σκέψεις και το σύστημά μας αποτοξινώνεται κυριολεκτικά από οτιδήποτε το επιβαρύνει.
Κατά τη διάρκεια των συνεδριών και των σεμιναρίων, στόχος μου είναι να καθοδηγώ άλλους ανθρώπους, προκειμένου να συνδεθούν με τον πυρήνα τους. Πιστεύω ότι η μεταμόρφωση του συναισθήματος και του τρόπου σκέψης, μπορεί να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε αρμονία και ευημερία στη ζωή μας. Νιώθω μεγάλη χαρά όταν βλέπω ανθρώπους να φεύγουν πιο δυνατοί, με νέα εφόδια και υπεύθυνοι για τη ζωή τους.
E-mail: ioanna@thetahealinghellas.gr
Γραφείο: 210 66 41 211, κινητό: 6937 067 936
Skype: ioanna.bakratsa2

Προσθήκη σχολίου

Γράψτε ένα σχόλιο


CAPTCHA Image
Reload Image

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.